Izomláz.
2015. június 05. írta: Shandro

Izomláz.

A support még mindig nem válaszolt. Azt már tudom, hogy a heteket nem tudják nullázni, tehát írtam a pénzügyes részlegnek, hogy térítsék vissza az előfizetés árát, hogy új felhasználónevet létrehozva tudjak előfizetni, mert akkor az az első héttől indul. Közben újra megcsináltam a felmérést, és így a program még egy hetet ugrott automatán, tehát már csak a 3. hétnél tudnám kezdeni. Nagyon amatőr dolog ez tőlük, erre majd figyeljetek.

A felmérés két részből állt, ez alapján állítja össze a coach az edzések nehézségét. Az első az volt, hogy 100 másodperc alatt hány fekvőtámaszt tudok csinálni, a második pedig hogy 5 perc alatt mennyi guggolást. Fekvőtámaszból 2 jött össze. Mármint a teljesen szabályos. A többinél valamit elrontottam, és mivel eldöntöttem, hogy szigorúan betartok minden kis utasítást, ezért a végeredmény 2 lett. A guggolás pedig 88. 9 hónapja, amikor először csináltam, akkor 110 körül guggolást csináltam meg, pedig fele ilyen erős sem volt a combom. Ott nem tartottam be az előírásokat. Betarva teljesen más világ az egész. Olyannyira, hogy a tegnapelőtti guggolás után még ma is olyan izomlázam van, hogy alig tudok megmozdulni. És ezt szó szerint értsétek, otthon a lépcsőről kézzel segítve tudok lejönni, az utcán nem tudok úgy lépkedni, hogy a combom is szerepet vállaljon a folyamatban, szóval lényegében úgy megyek, mint egy részeg, nagyjából 2 km/h végsebességgel. Nem hittem volna, hogy ennyire durva izomlázam lesz, azt hittem, hogy a biciklivel azért a 20-30 km-es tekerések által hozzászokott a combom az igénybevételhez. Hát, nem.

Nagyon remélem, hogy záros határidőn belül válaszolni fog a support, ez pedig most vasárnapig kell, hogy legyen. Tehát még 2 nap. Ha nem teszik, akkor vagy az lesz, hogy az új felhasználónevemen előfizetek 1 hónapra, vagy a mostaniban folytatom a 3. héttől, ahogy a hülye program akarja. Nagyon remélem, hogy visszatérítik a pénz és akkor az új nevemen fogok tudni indulni az első héttől.

Szóval a guggolással csak óvatosan, ha nem akarjátok kiütni a combotokat. Van egy olyan érzésem, hogy az elkövetkezendő hetekben szinte folyamatosan izomláz lesz valamelyik testrészemben. :)

Peace!

A bejegyzés trackback címe:

https://freeletics.blog.hu/api/trackback/id/tr737519746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása