Hamarosan, hamarosan...
2015. május 06. írta: Shandro

Hamarosan, hamarosan...

No, eltelt 1 év. Most pár hónapja eldöntöttem, hogy tényleg felmondok a hájas életmódnak. Mivel - szokás szerint - nem voltam biztos magamban, sőt, most is annyi esélyt adtam magamnak, mint az utóbbi 10 évben (szóval semmit), gondoltam megvárom, míg eredmény is lesz, nem csak nagy szavakkal előrevetítem, hogy mit fogok csinálni.

Szerencsére már van eredmény. 106.5 kg voltam, amikor ebbe a blogba az első bejegyzésemet írtam, most az utóbbi pár hónap sportolásának és diétájának eredményeként már 95 vagyok. Ez határozottan elképzelhetetlen súly számomra, de persze nincs megállás, 80 a cél. Olyan 85 kg körül már neki fogok állni a Freeletics-nek, mert még mindig nagyon tetszik ez a mozgásforma. Szóval nagyjából 2 hónap, aztán folytatni fogom a blogot.

Drukkolok mindenkinek, aki hozzám hasonló cipőben jár és ne adjátok fel, mert nagyon jó érzés, hogy jönnek az eredmények, meg persze az is jól esik, hogy az emberek megjegyzik, hogy egyre jobban festek és hogy rámjönnek a régebbi ruhák. :) Vagy 10 éve nem voltam 90 kg körül, úgyhogy izgatottan várom a folytatást.

Hajrá gyerekek, hamarosan találkozunk! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://freeletics.blog.hu/api/trackback/id/tr387434696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása