Félúton, -12 kg.
2015. október 23. írta: Shandro

Félúton, -12 kg.

Kicsit azért gondolkodtam, hogy ki merjem-e rakni ezt a képet. Általában az "átváltozásokkal" kapcsolatban csak olyan képeket látunk, hogy valaki nagyon dagiról egy szép izmos unikornissá fogy, azt sugallva, hogy csak ez a két véglet létezik. Hát, nagyon nem. Eddig 12 kiló mínusznál tartok. Sok szenvedés van benne, mert az ezelőtti semmitérő, lusta életmódomat kell teljes egészében elhagynom, a konfortzónámat átlépve kell a lehető legtöbbet edzeni és odafigyelni a táplálkozásra is. Ez eléggé nehéz egy ennyire elkényelmesedett, lusta embernek. Amin amúgy még most sem vagyok túl. Azt hittem a kezdetén - persze a kezdetén azt hittem, hogy szokásos módon úgyis abbahagyom - hogy ha idáig, a 90 kiló közelébe eljutok, már semmi sem fog megállítani. Dehogynem. Ugyanúgy kell koncentrálnom most is, mint a kezdetén. Ez mondjuk nem jó, dehát ez van. Látva az eredményeket, hajt a motiváció.

A baloldali képen amúgy nem "feszítek", csak annyi oldalt a háj, hogy nem tudtam letenni a karjaimat. 

Szóval itt van egy átlagos, átalakulás közbeni kép, remélem a legközelebbin már valami izom is fog látszódni rajtam. 

Hajrá mindenki! :)

2015-10-23_13_57_12_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://freeletics.blog.hu/api/trackback/id/tr428014467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása