Most kezdődik!
2015. június 03. írta: Shandro

Most kezdődik!

Hát eljött az idő! 93 kiló vagyok. Súlyban a múlt hónap óta nem veszítettem sokat, viszont érzem, hogy sokat izmosodtam, főleg ugye a lábaim a biciklizés miatt. Sokat nőtt a kitartásom is, úgy érzem, hogy most már megbirkóznék a Freeletics-el is. Persze elsőre a legamatőrebb szinten. :) Most megvásároltam 1 évre az előfizetést 20e forintért. Ennyit megér az az 1 év.

Egy problémám van, hogy az app kapásból a 2. héttel indít. Valószínűleg még 9 hónappal ezelőtt az első próbálkozásomkor (akkor is megvettem az edzőt) elnyomtam brahiból az első hetet és megjegyezte. Most írtam a supportnak, hogy hogyan lehetne ezt lenullázni, hogy újból az első héttől induljak. Szóval lehet, hogy még 2-3 napig nem jelentkezem eredménnyel, amíg ez a probléma meg nem oldódik.

Elkezdtem amúgy egy videóblogot is a Youtube-on, valószínűleg vegyes típusú bejegyzésekkel fogok jelentkezni, egyszer írom, egyszer beszélek róla, éppen ahogy a kedvem tartja majd. :)

Nagyon izgalmas nyárnak nézek elébe, nagyon-nagyon remélem, hogy a 3-4 hónapja tartó lelkesedésem most már nem hagy alább az eredmények láttán.

Hajrá mindenki, ha van valaki, aki hasonló cipőben jár, nyugodtan csatlakozzon virtuálisan, ha megosztjuk egymást tapasztalatait, könnyebb lesz! Pacsi!

A bejegyzés trackback címe:

https://freeletics.blog.hu/api/trackback/id/tr727515894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása