Freeletics... 2. nap
2014. június 24. írta: Shandro

Freeletics... 2. nap

Tegnap megcsináltam a felmérés első részét. A burpee-t (aminek eszembe jutott a magyar neve: négyütemű fekvőtámasz). 300 másodperc alatt kellett annyit megcsinálni, amennyit csak tudok. Na, mennyit tudtam? 37-et. Komolyan. A végén már azt hittem, hogy lerobban a fejem és összeesek. Nagyon régen volt az a fránya középsuli, amikor 70 kilósan ebből százat röhögve megcsináltam fele ennyi idő alatt. Szóval határozottan meglepődtem. A felhúzást viszont nem csináltam meg. Nem találtam semmit, amin el tudtam volna végezni a gyakorlatot. Emiatt határozottan szégyellem is magam. Valószínűleg itt Szekszárdon a sportpályán van ilyen szerkezet, holnap lesz megint a felhúzás, akkor odamegyek és megnézem. 

Ezen felül bicajoztam is. Már 3 hete vettem egy Gepida Alboin 300-as trekking kerékpárt. amire vettem pluszba egy Selle SMP Martin Touring nyerget, mert az alapnyereggel fél órán belül már nem éreztem a tökeimet. Ezt meg mintha az én alfelemre öntötték volna, tökéletes. 3 hete szinte minden nap 10-15 km-t tekerek, feszített tempóban. Olyannyira feszítettben, hogy a profi bicajosokkal szoktam tartani a tempót, akik a városban edzenek. Persze nekik csak egy délutáni tekerés a profi bringán, de nekem megterhelő és nagyon jóleső érzés. Átalálban kb. 40 perc alatt szoktam végezni. Tegnap csak 7.5 km jött össze, mert a burpee után a combjaim életképtelenek voltak, állni is alig tudtam. Itt van:

http://www.strava.com/activities/157255013

A súlyommal kapcsolatban: eldöntöttem, hogy bár a súlyomat mérni fogom, de emellett mérni fogom a mell, derék és csípő méretemet. Azok talán reálisabb képet fognak adni a változásról. A vérnyomásom is magas, azt is minden nap, de párnaponta biztosan mérni fogom. 

Szóval a méretek: 115/111/117, a súlyom 106.5 kg. A vérnyomásom 137/83, ami nagyon jó értéknek számít, általában 150/90 körül szokott lenni. A pulzusom 99, sajnos mindig is ilyen magas volt, ha a fogyásom végén is ilyen lesz, orvoshoz megyek vele. Mindez délelőtt 10-kor, nyugodt állapotban volt.

Készítettem képet is magamról a tükörben. Ezt majd a 4. hét végén fogom közzétenni a 4. hét végén lévő állapotommal összemosva. Nagyon remélem, hogy ez tényleg be fog következni. Évek óta egy lusta trágya vagyok bármilyen sporthoz, de most valahogy érzem magamban az erőt. Szinte már jedi vagyok. Hajrá gyerekek!

A bejegyzés trackback címe:

https://freeletics.blog.hu/api/trackback/id/tr266410155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása