Freeletics... 5. nap
2014. június 27. írta: Shandro

Freeletics... 5. nap

Na, nem hagytam ám abba. :)

Kedden volt a 2. nap. Szerdán a rossz idő és egy hirtelen munka utáni pesti fuvar miatt, amiből 23 után értem haza, az edzés meghiúsult. Csütörtökön próbáltam lusta lenni, egészen este 10-ig, amikor a lelkiismeretem már annyira csesztetett, hogy megcsináltam a felmérés következő szakaszát, az időre guggolást és időre fekvőtámaszt.

Guggolásból 300 másodperc alatt 150 jött össze, fekvőtámaszból 100 másodperc alatt 36. És mindegyikből a könnyített verzió... Ennyire elpuhultam. Amikor sportoltam, fekvőtámaszból 100-at simán lenyomtam egyhuzamban. Szóval éppen ideje volt, hogy észhez térjek.

Kajából nem a ketogén diétát csinálom, viszont nem eresztettem el magam, keveset eszek. Finomított cukrot és lisztet nem. Naponta általában 1 Update főétel és este egy szendvics a menü, néha minimális rágcsa.

Viszont arra gondoltam, hogy nem a felmérést fogom folytatni, hanem rákészülök az Aphroditére. Mivel biztos vagyok benne, hogy 150 négyüteműt, fekvőtámaszt, felhúzást és guggolást nem tudnék megcsinálni egyszerre, ezért inkább adok magamnak 2 hetet, ami alatt a Strenght szekció alatti gyakorlatokkal felkészülök az Aphroditére. A Strenght való a fogyásra, ha jól vettem ki. 

Tehát mára a Venus gyakorlatot tartogatom magamnak. Persze csak bicajozás után. Ami lehet, hogy ma sem lesz túl sok, mert a combom a tegnapi guggolások után enyhén szólva is készen van... :)

Ma nem mértem adatokat. Holnap jelentkezem. Csók.

A bejegyzés trackback címe:

https://freeletics.blog.hu/api/trackback/id/tr326433753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RobeszBoy 2015.01.08. 09:46:40

Üdv. Most akadtam rá erre a blogra, és látom, hogy az utolsó poszt óta már több, mint 6 hónap eltelt.
Én is hasonlókon, ha nem ugyanazon mentem keresztül, és nagyon érdekelne, hogyan alakul a te sorod.
Nem is értem miért hagytad abba (szünetelsz), de én csak azt tudom mondani, hogy folytasd és ne add fel! :)

Shandro 2015.01.08. 10:10:44

@RobeszBoy: Szia! De, ezt a Freeletics-et abbahagytam. Igazából mindent, viszont most egy ideje már nekiálltam sportolni, fogytam is, de ehhez a Freeletics-hez még mindig gyengének érzem magam. Akkor fogom elkezdeni újfent, ha lesz állóképességem több mint 1 órán keresztül olyan magas pulzusszámú edzést végezni, mint ez. Sajnos nekem a nagy túlsúly nagy gátat szab, egyszerűen a pulzusom röhögve 190 fölé megy és kb. 10 perc alatt kidőlök. Ezt nem lehet dagadtan elkezdeni, csak gyengén.

RobeszBoy 2015.01.08. 11:05:31

@Shandro: Teljes mértékben megértem.
Én is anno sokat sportoltam, majd 2 év kihagyás után feljött majdnem 30kg. Meg akartam tőle szabadulni, hirtelen intervallum futásokba, meg freeletics-be kezdtem, de se az ízületeim, se a testem maga nem bírta tovább 10 percnél.
Aztán étrendet váltottam, kocogtam, bicikliztem, lassan, de hétről-hétre fogytam. De még mindig sok kell.
Akkor pedig kitartás a továbbiakhoz. :)
süti beállítások módosítása