1 hét után.
2015. július 12. írta: Shandro

1 hét után.

No, véget vetettem a lustaságnak. 1 hónapig most semmit sem csináltam, sem a diétát, sem a sportot. Kezdtem azt hinni, hogy tapasztalt dagadt ember lévén újra visszasüllyedek a semmittevés mocsarába, szép lassan visszahízom a leadott 10 kilót és ugyanolyan balfasz maradok, mint eddig.

Szerencsére nem.

1 hete eldöntöttem, hogy újra előfizetek 3 hónapra. Annak ellenére, hogy biztos voltam abban, hogy nem fog menni egy edzés sem, nekikezdtem az első - edző által összeállított - edzésnek. Meglepődtem, hogy sokkal többet bírok, mint amennyit képzeltem magamról. Az első hét 4 edzése megvolt. A jövő hétre már úgy fogom beállítani az edzőt, hogy 5 edzésnap legyen. Persze az én súlyomhoz (95 kg) minden gyakorlatból a könnyebbik verziót rakta be, azoknak is a felét, negyedét. Nagyjából 10-15 percre jön ki így egy edzés, leszámítva a dynamic warmup-ot és dynamic stretching-et. Nem tűnik soknak, de az volt. Pl. amikor 2/4 Venus-t kellett megcsinálni, abban az első körben is 50 könnyített (térdes) fekvőtámasz volt, illetve a másodikban is. Ez volt az egyetlen gyakorlat, amit nem tudtam 100%-osan megcsinálni, egyszerűen nem ment a 100. 50 jött ki a 2 körre. Mindegy, azért edzek, hogy szép lassan jobb legyen ez.

Szóval 2 nap múlva jön a következő hét. Készítettem magamról két képet, remélem, hogy 3 hónap múlva én is büszkén fogom kirakni a most készült és az akkor készülő képeket motivációként.

Hajrá gyerekek, több van bennetek, mint gondolnátok, álljatok neki minél előbb!

A bejegyzés trackback címe:

https://freeletics.blog.hu/api/trackback/id/tr857620692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása